Pages

Monday, August 22, 2011

kerana DOODLE sebijik.

assalamualaikum, hai hai hai..nak tawu x rini aku dah buat doodle yang kiut tuhh..ntah la aku tengok ramai benauu yang gila gila doodle tuh. so, ape salah nye kan aku buat satuu.. lawa ke.? haha, compem 99% xlawa langsung. ni kan first try. haih, kawan sanggup sengkang mata sedangkan orang lain dah lena tidoq..bukan sebab tido lambat, tapi orang lain suma tido awai aih hari ni,, tinggai la aku sorang2..ah, lantak lah. aku nak buat dodoi ni jugak.

eh korang atwu dak dodoi gn doodle ni xsama. memang sebutan lebih kurang ja.. tapi, xsama naa.. dodoi tuu yang gelap gelap liat liat orang selalu makan time raya, masa nak raya  belambak lambak juai kat tepi jalan tambah pulak malam raya, lelong sini sana. eh pahai pulak cakap pasai dodoi,. ni nak cita doodle pulak, aku xtaw la binatang yang comei ni datang dari mana tapi sejak du menjak ni, aku bukak belog tengok ja dashboard aku, mesti ada ja habaq pasai doodle, GA la, orang bagi la. buat seniri la.. mula mula aku pikiaq jugak la, ha.. doodle ni minatang peliks apa pulak dah. hari ni aku baru rasa nak tawu. tudia, rupanya katun yan depa dok decorate comei comei. ada yang blushing sana sini. geram ,geram aih kawan dok tengok,

so, malam malam bila tv sampai dah xdak cita nak tengok, fb pulak macam bosan ja.. so aku pun try la buatt.  mula mula edik nak buat una photoshop. bajett teror sangat kan.. then, x jadi. pastu baru la pala otak dok pikir, ish awat x google ja..=_= aku pun google la.. tengok tengok , la depa guna paint ja. rasa nak bunuh diri pun ada. apala nasib malam malam cenggini..so, ape kesimpulan dia, kita nak belajaq kena ada cikgu la..(:

dah banyak aku merepek macam macam, doodle aku xtunjuk pun lagi. hampa jangan terkejut pulak taw..tadaaa


muahahaha. doodle paling buruk kat alam semesta. xpa. esok nak cuba lagi. sekarang nak tido esok nak bangun sahur. nite hampa. bai.

tenkiu moshi moshi :))

3 comments:

nurain said...

pandai nye awk wat doodle. hadiahkan la sy satu doodle :) xreti nk wat :(

SALAM KENAL..DONE FOLLOW U..FOLLOW BACK YE :) ^^

nurulanatimahirah said...

comel comel , anati aritu try jugakk nk buattt guna photoshop tu . last2 ntah jadi hape ntah , hehehehe ;)

♥cik siti♥ said...

em, yeke, ok t cik siti buatkan satuu utk nurain..


@nurulanatiamirah tu lah kann, ssh betul photoshop klo nak buat doodle tuh.