Pages

Friday, July 8, 2011

seriosly lambat je update.cite da basi :D

aku nak cite..rabu tadi punye hal..skrg da jumaat kan..lambat derr..wateva lah.. time ni tetibe mood aku rase nak tulis2..ok aku akn cover uo utk 3 hari story. xdela pnjg mana pun..

em..rabu..kite kan dah baek balik..so, kite g dating leww..huihuihui...g taiping sentral panggung pling dekat gn umah. em igt xnak tengok wayang. aku baru je dwld trnsformer malam tuh..tapi xtgok pn.. so kitorg decide nak tgok wayg lak. 11 hengget melayang,, weee dalam hati aku ish makn ponn sedap. xpe dah beli, aku teman dia pegi pejabat pos.. pulak dah...aku folow jer.then perut mula la nk bunyik bagai..jom makan..lapar!

oke..kitorang p makan kat pelita.nasi lauk ayam.yummy :)) em tggu wayang pas makan sebb wayag 2.45 kitorg abis makn awal.so tgu2 kitorang oun snap2 pic..ambik vedio..sory la, pic xupload pn. ini pn dicuri di profil cyg saye..hahahah *gedik syies..:D



sori le ni bkn dslr cuma 3.2 mp punya kemera..nmpak terserlah lah kekelabuannya..hehe. merepek je.ok cte tu mmg lama gila aku rasa smpai dua kali aku wat muka xmlu g toilet..lama lama ponn bosan gk. aku tengok sekali lagi tu boleh tahn la dalam 1 jam stgh cm2. mmm mmg tensen derr..GRRRR..

xpa xpa..abis tu kami p melantak lagi..em mmg dah lama dia ajak aku makn yong tau fu. kali ni dapat jugk..sedappp sgt. thanks cyg..<3 saranghae.:)) tetibe je. sja nk tnjuk rmantik cket.bhahaha.. ( berhambur ketawa ) cheey skema gilo do.

semalam xde pape sgt.o9 kat KFC. ah rase terkilan sebab lupa nk web cam....cmne leh lupaa ni.? tnya diri sendiri sat.. hari ni dia balik leww..OMG..awak jauuuuuhhh.. cmne klu rindu,? tskk tskkk...sedu sedu..ok lah just one thing u need to remember, stay with me forever yea laling..hahahaa :D buweeek!

ok siyes im heppy when hes in my side. safe n secure. lebih kurang gitu lah.. take care.:)) 

oh ye, pasal aku pulak, lesen L xdapt lagi. UPU dah nak kuar. duit dah kopak. WARRGGGGGHH..extreme ni.oxigen tolon..*-*
 baibaibai..


tenkiu moshi moshi :))

No comments: