Pages

Monday, July 4, 2011

challenge : day 1

em perlu ke nak citer semua orang.? xkot ni peribadi.. tapi bukan ade yang bace. maklumlah, aku x fofular ponn..okeh. behenti merepek.
konon nyerr,
aku azam xnak meseg..ok fine lah..ish xsmpai ati lak..derrr..lemah lemah.! wateve, aku meseg..aku taw dia nk ignore. ok ignore lah. so wat kau belagak xnak jumpe..xpe awak..xpe..:( sedih nagis2 jap..:(( aku leh sabarr lagi.. second time ajak g pekan hari. no way he ignore,.derr spe xsakit hati.

sori la..aku nak pujuk. tapi kau sombong.!

wth aku mmg bnyak problem.terserah.. nak aku jadik perigi cari timba. mmg no way lah. ade kau kesah. nmpak mcm xde pon. kau tengah mimpi indah. xpeje xde yg dodoi.

amboih, sonang eh edop ekau. buu.:(

tu tadi dalam pukui 11, skrg dah xmarah punn..wat ape kasi kedut kedut muke karang tumbuh pulak makhluk asing yang xpatut..xmau xmau.
tiba tiba jiwang ( sat ja).
awak nak taw x. saye kan, saaaaaaaaaaaaaaaayang  sgt2 kat awak..just 4days b4 u balik sane. nak jumpa nk jumpa..:(

ok. sy taw awk pn xkn bce bende merpk ni..xpe xpe..hak awak.. i do no how much u hate me..once again i sayg u ok..

td aku ckap dah bgn tido lupe terus aku......derr ni minah senget mana punya ayat.. bukan apa masa 2 gram de..geram.:O dah dah..tunggu esok. bersambung la. aku pn dah nak tido. bai bai.

awak saye geram tapi saye sayang :)

tenkiu moshi moshi :))

No comments: