Pages

Tuesday, July 5, 2011

challenge : day 2

ok. early in the morning aku dapt da mseg.. mcm bese la..aku pn mamai mamai lagi xsedar.. xpe. aku abaikan jer..till 3 msg dia kata nak jumpa. em aku ok je..padahal mmg aku nak pn..hahaha.. *gataii... then aku lupa, bapak aku da guna motor derr..aku nak kuar naik ape.? kete.? sori de. aku baru ada L ok. tu pn xsiap lagi.justr ku bru finish 6 hours kursus..

so, aku lapar..siot lapar.. awak tolong beli makann eh.. dia mau la..ok. last last makan kat umah aku je..kat umah pon sodap. tambah pulak kenyang kot.maklum ler makan sambil tengok pakwe kenyang nasik 50 persen yang separuh lagi paham paham ler..hehehe.:)

ok pas makn kitorang o9 sat sebab dia kena p ambik adik kul 1..xpelah.. bai bai awak.im hepy today.:) ok chalenge tamat hari ni. xmo dah gadoh2..okeyhhh..bubye :)
tenkiu moshi moshi :))

No comments: