Pages

Thursday, July 21, 2011

Saya/Aku/I join Contest The Best Picture of Me :)

hye..em mmg bosan hari jumaat ni kan..makan.?kenyang dah..em so aku pun jalan jalan blogwalking. atleast ade kawan baru kan.? then aku jumpeblog ni..engkusofea than, korang tawu ape.?dia ade buat contest.. plish click to join okeh..tapi korang taw x bile due date dia.?em today kott.LOL.. asal la aku ni lambat sangat..




 http://engkusofea.blogspot.com/2011/06/contest-sulung-sofea-ada-orang-nak-join.html
guys..aku letak gmbar ni jer.?ok dak.? em xpe xpo biar cik sofea ni yang judges oke. korang jagn nk mandai mandai..huehuehue...*gelak bajet sopan.:D



kenapa ambik gmbar ni. hang xda gmbar lain dah ke.? kata aku sendiri .HAHA..nyway, nape la ye.?sebab aku suka laa,,lalalalala.. ok out of topic! gambar ni mase maksu aku kawin. sebab tu laa aku nmpak ayu je kan. gmbar ni aku sayang sangat sebab ni la first time aku dapat berpoya poya dengan DSLR tuu. ngek je kan. sori..kite xharap sangat harap sikit je menang pun becoz kite lambat dah join..ok thats the gadjet that i really dream on. bile la aku nak beli ni.tggu elaun la. e

oke.. bnyak dah merepeknye.. so, nak tag kawan kawan kite..




im done..GL :D




tenkiu moshi moshi :))

No comments: