Pages

Thursday, July 14, 2011

oke, ready for tomorrow..

hai hai hai!. tnyelah budak budak spm batch 2009.. sume dah tawu esok upu kuar.. subhanallah. takut dan risau nya bukan kepalang..Allah dah menjanjikan yang terbaik. so aku harap aku redha..i dont want to cry anymore. teringat balik bile result aku teruk hari tu..sedu sedu ak nges..;( nmpak sgt aku ni lemah..tbahkan lah hati aku..insyaAllah.:))

next story,
today i got phone fro k.long..dari tepat aku daftr lesen la. okeh tomorrow u can start training.:) wuhuuuu..g aku dah lama tggu nak training. kesian kann.org lain dah lama dapat lesen aku baru gegeh nak ambik..ah, xpelah. so tomorrow i'll start practising, driving .? cant imaging how i do that tomorrw..

xpe xpe..bace doa dulu oke yang penting :))

jadual practice :

    15/7  - 10-12 pg
    22/7 -  5- 7 ptg
    29/7 - 3-7 ptg
 ( hat ni paling lama la kottt)
    5/8 - 3-5 ptg 
(sekali bulan puasa da..)

then aku dijangka test 19/8 still in ramadhan. bulan yang pnuh dengan keberkatan. tarikh ni xtentu lagi sebab kena tengok la dulu tahap pro aku..huihuihui..ok la, all the best for me and also to all my frends..we plan, but Allah plan is the best..
tenkiu moshi moshi :))

No comments: