Pages

Tuesday, February 16, 2010

!!-keindahan itu-!!

15 feb 2009.....
hari ini...aku bertemu janji dengan si dia( muhamad shahair)......kami just g parit buntar...
lgpun,banyak la kdai yg ttup....cina laya ma.....
petang dalam pukul 3 aku baru kuar umah....aku ditemani adik perempuan aku..
mula2 kami p bilion..hmm....xda apa pun....jalan2 je la.....
pas2 test2 kasut jp( tapi xbeli pun, hehehe)
then, g kedai kasut, pa2 tengok baju....
pas2... perut pun mula berkeroncong....
kami pun ke medan slera...
aku tempah nasi ayam + laicikang...
die lak mkn nasi goreng dagg merah...kenyang gle...
pas2 g amek helmet then g econsave lak....
beli sotg....
masa perjalanan pulang, kami sggah kt pekan isnin....em...bli murtabak je....
tpi..ape yg cuaknye...
aku leh2 lak g tggal kunci kat mto...
ish...cmne la leh lupa...cepat2 je aku jalan.....
fuhhhhh!!!!naseb la ada lgi....kami pun pulang..
~end~
mood : Valentine paper cutout
tenkiu moshi moshi :))

No comments: