Pages

Tuesday, February 9, 2010

beRjaLan~jaLan

taDi..my faTher tooK me to the pengkaLan ...tempat yang die seLalu tuRun untUk menJalanKan hobI kegilAAnnya iaiTu memAnciNg di Laut. tuRut serTa adIk aKu yaNg duA oraNg leLaki tu...abOut 15 minutEs..we aRRived thaT place..naiK motor je coZ tempaT tu dah diPalang olEh tuAnnye temPat 2..buKan ape..taKot oraNg cuRi buAh saWit...jaLan pun leH taHan la TeruK juGe...leCah ciKit..keJap tiNggi keJap reNdah..xLame pas2 kami pun sampai la tempat 2...xdela meNrik saNgat cuma bnyaK pokok baKau je..masE kat situ..akU pn seMPat la naIk saMpan yang de kat c2..(naik daLam keaDaaN statik..Huhu)..goyang2 la samPan 2..cuAk aKu...adIk aku yang 2 oraNg tu sempaT gaK la berKayuh saMpan kat situ..kelaKar aku tengok..maCam neLayan lak..hahaha..

tenkiu moshi moshi :))

No comments: