Pages

Monday, February 8, 2010

~blAnk seBenTaR~

em...ari tu.7 feb 2010..aku g taiPing..sjEr jlan2...aku baWak moTo ngAn my bes Fren, ELA..pas2 masa tenGah on tHe waY nak g seRatas..(melaWat adIk iPar..huhu)..huh..bolE2 lak seSat..tawu x npE.???.msE aku nk beNti kat traFic liGht tbe2 dgaN x smena~meNa adE daK ciNe buKak pintU ketEr diE...xgNa beTul..apE lGi..aku puN benti seCara meNgejuT + deNgan jeriTan..aarrgghhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yang sebenarnya x la sekuat mna pun cuMa leh la org seBelah yg mmanDu tu dengAr....akU wat bRek emeRgency la..pe lagi..kaWan aku kt belaKang pn smPai ke dePan..hahaha..kaSut diE pn terCabut..malU tu jangaN ckap la..tpi buKan saLah aku pun..seBab terke jut deNgan situaSi 2..aBis aku jdi blaNk tHen saLah masuK jalaN..dah nk saMpaI bukit jaNa pn..pas2 aKu u-tuRn la baLek...tHen baRu nampak sigN boaRd ke taMan tasiK ..jaLan terUs laGI..kami pun saMpai la kaT seRatas...diE (my******) daH tunGGu pun kaT dePan gaTe 2..diE kaTa lamBat gle..hahaha...nK waT cmNer...tpi aKu x citer pn kat dIe pasAl yg apA yg jdi..kat my beloveD mum pun i x citer...maLas la..raSanyA BIaR aKu ngAn eLa je yaNg tawu....~end~

tenkiu moshi moshi :))

No comments: