Pages

Saturday, June 4, 2011

i was dumped!

gosh.!
i felt really dissappointed that i never realize that he could make myself cmni..waaa...penat aku jaga hang..hang main tinggai aku mcm tuu jer.? WTH..

awat dia leh smapi dump aku..ingat aku ni basikal cabok ka.? geram snagt aih...xpala..aku leh cari yang baru.lagi bagooss dari lu taw dak..muahahaha (gelak jahat )

okee..dah abis drama..seriously laki ni yang buang aku .nak ckap s*** bolee?..hahahaha..menagrut je,..

saya was dump !

bolee tgok sendirik kan kan.? 

tetibe seronok main game fesbuk ni....tapi xpe..u dump me, i find other..hehehe..and xlama pas2 i got new one..awww..!!


tetibe je...ade orang datang melamar..muahaha..macam x percaya..awak kat sana tuu jangan jelez okeyh.!!


saya nak cakap
 saye rindu awak kat sanee tu..
 awak yang jauh kat terengganu tuuu
awak kat sane tuu bile nak balik ye .?


oke awak..ily u banyak2..thanks for ur LOVE..awak kat sanee tu..saye tunggu..
tetibe bulu roma meremang baca ayat yang diri sendiri tulis..hehe..bukan nk jiwang tpi TERjiwang :)

ape pon xboleh.

she think : ur love is shining like sun, gliterring like a star, wide like a sky and 
nomatter what happen., 

PLEASE DONT TRY THIS AT HOME :)

HAHAHAHA
just joking..

continue

i LOVE u very strongggg..
(mengada sat.soriii..huahuahua)







tenkiu moshi moshi :))

1 comment:

nadyasupra said...

ohh .. game tuh mmg .. xleh kapel lelama pun .. sebab tujuan dia nk kita pelbagaikan bf kita .. hikhik :p