Pages

Saturday, September 10, 2011

the reallity is

hi guys. seen i dah lamaa gila update. xdala lama mna punn.. cuma busy wehh. busy ya amat.. macam macam nak kena buat. kesana kemari.. haha.. macam cheers kolej 2 pulak.. ok im at uni. malaya now. lega sangat becoz MHS da abis. aku xtaw berapa bnyak makann aku xhadam sebab MHS. tido aku pun xcukup. haih, but its normal la kan. bilik dia best, and one i want to share is, i got best rumet..wee.. sume cos pharm jugak.

leceh gile kena tukar blok hari ni. bagai nak patah riuk tulang tulang aku disebabkan beg yang berat mcam anak gajah. sigh T_T. lepas tuh petang aku tido xsedarkan diri sampai nak masuk maghrib. wehh aku xsmyag asar lagi mase tuu.. gilaa..

oh, mase MHS tuu aku main netball but da kalah la awal2...wuhu..nmpak sgt aku ni hebat sangat kann. muahaha..aku nak puji sgt PM kitorang yang memg baikk gila..aku rase ni la MHS paling best. nak bnding gn pasu dulu sgt lain..but the worst thing is junior sume kena tipu maa sama PM.  one day, ade seorang major yang dressing like tentera. sgt2 garang. huh, aku pn naik takut..tapi aku da agak ni mst PM mcm kk12 jugak. biro disiplin mmg garang gilaa time MHS pastu tme malm last terbongkar sumee.. mcm sekarang jugak la kes tuh. mula2 aku aspect ape taw.? arap je muka hensem tapi xpenah senyum. garang pulak tuu.. tapi rupanya, hes PM too..haha. terbaikk la . atceli major is soo funny la, pndai dia snyum smpai girl2 boleh cair sekejap. tapi bukan aku laa.. aku cair kat sorang jaa.. haha*gedik sat.

aku telah menghidap sore throat yang dahsat kerana terlalu smgat cheers. haha. ok aku dah bosan bila dok dalm bilik sorang2 .sejukkkkk.. bai.
tenkiu moshi moshi :))

1 comment:

Ummi Nur said...

As'kum..salam kenal, dari segmen blog bawah 500 followers,Fly dari russia..:)